• UA
  • EN
  • RU
  • Menu
    Скролити

    4,25 бали з п’яти – так оцінили Клієнти нашу роботу в 3 кварталі 2020 року. 

    Отримана оцінка є достатньо високою, проте поступає оцінці попереднього кварталу на 0,11 балів. Маючи на меті перевищити показник другого кварталу (4,36 балів), нам доведеться докласти неабияких зусиль, аби ще більш гідно відпрацювати завершальний квартал 2020 року.

    —–

    Щоквартальне опитування Клієнтів щодо задоволеності роботи із FESKO merchandising уявляє собою незмінні закриті та відкриті запитання:

    • Якість послуг, що надаються;
    • Доступність та оперативність звітності;
    • Рівень компетентності менеджера, відповідального за проект;
    • Ефективність послуги, що надається.

    Показники оцінки роботи за третій квартал 2020 року склали:

    • 4,50: оперативність і доступність звітності (4,41 у попередньому кварталі)
    • 3,91: якість послуг (відповідає оцінці попереднього кварталу)
    • 4,56: оцінка роботи менеджера, відповідального за проект (4,73 у попередньому кварталі)
    • 4,03: ефективність послуги, що надається (4,36 у попередньому кварталу)

    Як бачимо, дещо знизився бал оцінки менеджера та ефективності наданої послуги.

    Найбільш популярними відповідями на запитання щодо того, що подобається в роботі Компанії, стали наступні:

    • Велика територія покриття послугами мерчендайзинга
    • Наявність багатофункціонального порталу REPORTAL по роботі зі звітністю
    • Компетентність менеджерів (зокрема, ініціативність, оперативність реагування, здатність вирішувати позапланові та складні ситуації)
    • Стабільність та відповідальність