4,36 бали з п’яти можливих – так у травні оцінили Клієнти нашу роботу за результатами 2020 року.
Доречі, це стало найвищою оцінкою за всю історію роботи FESKO merchandising. Примітно те, що вона була отримана в один із найтяжчих періодів нашої роботи – часи пандемії коронавірусу.
Дякуємо Клієнтам FESKO merchandising за довіру, впевненість у нашому професіоналізмі та якості роботи.
Дякуємо команді за те, що в часи пандемії ми продовжували безперебійно та якісно надавати послуги мерчендайзингу по всій Україні. Ми достойно виконали свою місію по забезпеченню представленості продукції Клієнтів на торгових полицях.
—–
Нагадаємо, що опитування проходить щоквартально та уявляє собою незмінні закриті та відкриті запитання:
- Якість послуг, що надаються;
- Доступність та оперативність звітності;
- Рівень компетентності відповідального за проект менеджера;
- Ефективність послуги, що надається.
Показники оцінки роботи з початку 2020 року склали:
- 4,41: оперативність і доступність звітності (відповідає оцінці попереднього кварталу)
- 3,95: якість послуг (відповідає оцінці попереднього кварталу)
- 4,73: оцінка роботи менеджера, відповідального за проект (+4% до оцінки 4-го кварталу 2019 року)
- 4,36: ефективність послуги, що надається (+7% до оцінки 4-го кварталу 2019 року)
Найбільш популярними відповідями на запитання щодо того, що подобається в роботі Компанії, були:
- Широке покриття торгових точок та зручніть роботи з однією компанією по всій Україні
- Проактивність, постійний пошук нових шляхів розвитку
- Швидкість реакції та компетентність менеджерів
- Стабільність та відповідальність
- Зручність внутрішньої звітності на порталі REPORTAL
—–
За період із початку року ми ще раз впевнилися в тому, що наша система роботи та ресурси дозволяють здійснювати якісний процес викладки продукції як у національному масштабі, так і на локальній території.
А отже, сьогодні, як і завжди, все в наших руках!