• UA
  • EN
  • RU
  • Menu
    Скролити

    4,28 бали з п’яти (або +5% в порівнянні з попереднім кварталом) – так оцінили Клієнти нашу роботу в третьому кварталі.

    Нагадуємо, що опитування Клієнтів щодо задоволеності роботою з Компанією проходило з 16 по 27 вересня 2019 року. Традиційно, Клієнти оцінювали роботу FESKO merchandising за 5-бальною шкалою.

    Таке опитування проходить щоквартально та уявляє собою незмінні закриті та відкриті запитання:

    • якість послуг, що надаються;
    • доступність та оперативність звітності;
    • рівень компетентності відповідального за проект менеджера;
    • ефективність послуги, що надається.

    4,28 бали, або +5% до оцінки у попередньому кварталі

    Показники оцінки роботи у третьому кварталі відносно попереднього кварталу склали:

    • 4,28: оперативність і доступність звітності (зростання у порівнянні з показником у 4,13 балів у другому кварталі)
    • 4,03: якість послуг (значне зростання у порівнянні з 3,80 балами у другому кварталі)
    • 4,69: оцінка роботи менеджера, відповідального за проект (4,50 балів у другому кварталі)
    • 4,13: ефективність послуги, що надається (3,83 бали у другому кварталі).

    Дякуємо Клієнтам та команді FESKO merchandising за високу оцінку та якісну роботу в третьому кварталі.

    Відверті відповіді на відкриті запитання анкети дозволяють нам посилити роботу над слабкими місцями та ще більше покращити свої сильні сторони.