• UA
  • EN
  • RU
  • Menu
    Скролити

    4,59 балів – найвища оцінка роботи Компанії за багаторічну історію проведення опитування Клієнтів.

    З такою оцінкою ми завершили чи не найтяжчий рік своєї роботи на ринку сумісного мерчендайзингу України. До того ж, ця оцінка перевищила оцінку попереднього, 3 кварталу, на цілих 8%.

    Висловлюємо вітання та велику вдячність усій великій команди FESKO merchandising за цей неймовірний результат! Ця оцінка стала надзвичайно важливою для кожного учасника нашої команди. Адже кожен із нас особисто пройшов через всі складності року, що минув.

    Незважаючи на світову пандемію, ми продовжували надавати мерчендайзингові послуги. Ми забезпечували повний порядок на полицях своїх Клієнтів по всій території України в той час, коли штат магазинів не мав змоги повноцінно працювати із викладкою.

    Наші мерчендайзери отримали все необхідне для подальшої роботи: засоби захисту та підтримку кожного з нас. Самотужки ми забезпечували логістику людей до торгівельних точок.

    Ми продовжували роботу над вдосконаленням порталу звітності REPORTAL, аби зробити звітність ще більш доступною і функціональною.

    Ми й далі оптимізували й систематизували роботу Компанії, аби співпрацювати з нами було ще простіше, а наша робота ставала ще більш результативною.

    Попри обставини, робота FESKO merchandising не зупинялася ні на мить. І результатом наших дій стала найвища за всі роки оцінка нашої роботи Клієнтами!

    __

    Опитування Клієнтів щодо роботи з FESKO merchandising проводиться щоквартально та містить незмінні 4 закритих та 2 відкритих запитання. Середній результат по закритим запитанням є сумарною оцінкою кварталу.

    Опитування містить такі запитання:

    • Якість послуг, що надаються;
    • Доступність та оперативність звітності;
    • Рівень компетентності менеджера, відповідального за проект;
    • Ефективність послуги, що надається.

    Показники оцінки роботи за четвертий квартал 2020 року показали високе зростання:

    • 4,56: оперативність і доступність звітності (4,50 у попередньому кварталі)
    • 4,47: якість послуг (3,91 у попередньому кварталі)
    • 4,88: оцінка роботи менеджера, відповідального за проект (4,56 у попередньому кварталі)
    • 4,47: ефективність послуги, що надається (4,03 у попередньому кварталу)

    Найпопулярнішими відповідями на запитання щодо того, що подобається в роботі Компанії, стали наступні:

    • Велика територія покриття послугами мерчендайзинга
    • Зручність роботи із багатофункціональним порталом REPORTAL
    • Компетентність менеджерів (оперативність реагування, здатність вирішувати позапланові ситуації)
    • Стабільність та відповідальність

    Багато Клієнтів зазначили підвищення показника якості роботи (показник якості послуг зріс на 15% відповідно до результату 3 кварталу). Акцентували на високу кваліфікацію менеджерів, окремо відзначивши оперативність роботи, індивідуальний підхід до ситуації, вміння вирішувати критичні ситуації). Традиційно відмітили зручність роботи з порталом REPORTAL.

    Дякуємо Клієнтам за сумісну роботу та високу оцінку, а колективу FESKO merchandising – за злагоджену роботу, професіоналізм, стійкість та працювати у кризові періоди. 2020-й ще раз довів, що найсильніша наша сторона – це зібраність, цілеспрямованість та впевненість у своїх силах.

    А отже, ми ще раз довели, що попри всі складності будь-яку ситуацію буде вирішено.

    Все в наших руках, друзі!