• UA
  • EN
  • RU
  • Menu
    Скролити
    4,32 балів – такою стала оцінка Клієнтами нашої роботи у 4-му кварталі 2021 року. 
    З цією оцінкою ми завершили 2021 рік. Доречі, найнижча оцінка цього року склала 4,29 бала, а найвища – 4,42 бала.
    Оцінка четвертого квартала знизилася на 0,1 бала порівняно з попереднім, третім кварталом (який, доречі, отримав найвищу оцінку не ліше в 2021 році, але й і за всю історію проведення опросів).Середній бал оцінки якості робіт в четвертому кварталі зріс на 0,1 бала, а оцінка інших трьох показників дещо знизилася.
    Опитування Клієнтів щодо роботи з FESKO merchandising проводиться щоквартально та містить незмінні закриті та відкриті запитання щодо роботи Компанії.
    Середній результат по закритим запитанням є сумарною оцінкою кварталу.
    Найпопулярнішими відповідями на відкриті запитання щодо того, що подобається в роботі Компанії, стали наступні:

    • Відповідальність Компанії. Оперативність роботи.
    • Клієнтоорієнтованість: спрямованість на результат, готовність вирішувати термінові задачі та позапланові ситуації.
    • Функціональність порталу звітності REPORTAL
    • Компетентність, результативність роботи менеджерів
    • Стабільна якість роботи

    Побажанням щодо покращення роботи стало подальше вдосконалення визначених функцій порталу звітності REPORTAL.

    Щодо REPORTAL, ми ведемо постійну роботу над вдосконаленням та покращенням опцій Порталу звітності. А також готуємо до розширення на всі аудиторії користувачів мобільний додаток. Він додасть Порталу нових суттєвих переваг та автоматично вирішить більшість побажань Клієнтів щодо роботи Порталу, вказаних у коментарях до вікритих питань опитування.

    Дякуємо Клієнтам за час, витрачений на опитування та розвернуті коментарі щодо вдосконалення роботи FESKO merchandising.

    Дякуємо колективу FESKO merchandising за досягнуті в 2021 році високі результати.

    Все в наших руках!