4,25 бали з п’яти (що майже співпадає з оцінкою попереднього кварталу) – так оцінили Клієнти нашу роботу в четвертому кварталі.
Традиційно, Клієнти оцінювали роботу FESKO merchandising за 5-бальною шкалою.
Таке опитування проходить щоквартально та уявляє собою незмінні закриті та відкриті запитання:
- якість послуг, що надаються;
- доступність та оперативність звітності;
- рівень компетентності відповідального за проект менеджера;
- ефективність послуги, що надається.
Показники оцінки роботи у четвертому кварталі склали:
- 4,41: оперативність і доступність звітності (+3% до оцінки попереднього кварталу)
- 3,97: якість послуг (0% до оцінки попереднього кварталу)
- 4,53: оцінка роботи менеджера, відповідального за проект (-3% до оцінки попереднього кварталу)
- 4,09: ефективність послуги, що надається (незмінно із попереднім кварталом.)
Серед найбільш частих відповідей на запитання щодо того, що подобається в роботі Компанії, були:
- Широке покриття торгівельних точок та зручніть роботи з однією компанією по всій Україні.
- Швидкість реакції на запити та оперативне вирішення питань.
- Компетентність менеджерів.
- Стабільність та відповідальність.
- Зручність звітності.
Дякуємо Клієнтам та команді FESKO merchandising за високу оцінку та якісну роботу в четвертому кварталі 2019 року.
Відверті відповіді на відкриті запитання анкети дозволяють нам посилити роботу над слабкими місцями та ще більше покращити свої сильні сторони.