• UA
  • EN
  • RU
  • Menu
    Скролити

    4,25 бали з п’яти (що майже співпадає з оцінкою попереднього кварталу) – так оцінили Клієнти нашу роботу в четвертому кварталі.

    Традиційно, Клієнти оцінювали роботу FESKO merchandising за 5-бальною шкалою.

    Таке опитування проходить щоквартально та уявляє собою незмінні закриті та відкриті запитання:

    • якість послуг, що надаються;
    • доступність та оперативність звітності;
    • рівень компетентності відповідального за проект менеджера;
    • ефективність послуги, що надається.

    Показники оцінки роботи у четвертому кварталі склали:

    • 4,41: оперативність і доступність звітності (+3% до оцінки попереднього кварталу)
    • 3,97: якість послуг (0% до оцінки попереднього кварталу)
    • 4,53: оцінка роботи менеджера, відповідального за проект (-3% до оцінки попереднього кварталу)
    • 4,09: ефективність послуги, що надається (незмінно із попереднім кварталом.)

    Серед найбільш частих відповідей на запитання щодо того, що подобається в роботі Компанії, були:

    • Широке покриття торгівельних точок та зручніть роботи з однією компанією по всій Україні.
    • Швидкість реакції на запити та оперативне вирішення питань.
    • Компетентність менеджерів.
    • Стабільність та відповідальність.
    • Зручність звітності.

    Дякуємо Клієнтам та команді FESKO merchandising за високу оцінку та якісну роботу в четвертому кварталі 2019 року.

    Відверті відповіді на відкриті запитання анкети дозволяють нам посилити роботу над слабкими місцями та ще більше покращити свої сильні сторони.